Rustdag

13 januari 2018 - Jogjakarta, Indonesië

het is bijna 6 uur. We zijn weer terug op het vertrouwde nest. Vandaag niet veel uitgevreten. Onze. Particuliere chauffeur kwam ons netjes op tijd ophalen en weer naar ViaVia gebracht. Voor iets meer dan 10 uur wordt je in een nette Toyota SUV thuis afgeleverd. Twee uuur, eerst door mooi landschap en dan van stoplicht naar stoplicht in Jogja. Iedereen is weer vriendelijk, net alsof ze ons al tijden kennen. Oma van het guesthouse in Borobudur, met een lekker toetje, tot Dani de alles in 1 medewerker van het ViaVia guesthouse met icetea. Nog even 3 miljoen uit de muur gehaald. Zo lastig al die grote bedragen met weinig waarde. Er gaan 16000 roipes in een Euro. De rustdag komt goed uit. Ik heb op de tocht gezeten of ben anders tegen iets aangelopen, dus oordruppels, antbiotica en zuigtabletten. Dat moet lukken, anders is er altijd wel een paracetamolletje zie foto. Morgen weer mooie dingen bekijken en dan vliegen we naar Makassar, nog ruim 14 dagen en dan de kou in.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl