Inzicht en uitzicht

27 november 2017 - Blackheath, Australië

goedemorgen , zo aan het begin van de werkweek. Tijd voor een nieuw verhaaltje, terwijl jullie bij de koffie automaat of nespresso apparaat staan. Gisteren hebben we een lange rit gemaakt met saaie en spannende momenten. De rit vanaf Seal Rocks naar Blackheat was meer dan 3550 km. De weg was lang en soms leuk, soms saai. Ook down under wordt flink aan de weg gewerkt. Zodanig dat onze gps de weg soms behoorlijk kwijt was. Updaten van een gps is niet fout. Ongeveer halverwege bleek dat onze van nog meer problemen had. Na de koffiestop nam ik het stuur over, wil de auto starten en heb de houder van de sleutel in handen. Afgebroken van de sleutel zelf. Met veel pijn en moeite was het ding nog wel te starten. Tot overmaat van ramp moesten we ook nog minof meer door Sidney, totaal opgebroken, gps begreep er niets van,  een en al verkeerslichten, nog nooit van groene golf gehoord, maar we hebben het overleefd. Gelukkig was het weer goed, ondanks WillyWeathers voorspellingen. Het laatste stuk Blue Mountains werd weer leuk. De auto hield het vol tot de slagboom bij de camping, maar ook dat lukte uiteindelijk. Nadat we gesettled waren gelijk met Apollo( huur nooit iets van hen) aan de slag. We zijn verzekerd voor 24/7 assistance. Dat betekend dat ze je aanhoren, en alles doorschuiven naar maandag. Vanochtend vroeg gebeld met als resultaat er wordt een reserve sleutel opgestuurd, zal er morgen zijn? We hebben 2 dagen een Toyota Yaris. We konden een nieuwe gps kopen, niet gedaan, en ik heb ze beloofd een flinke claimin te dienen. Het inzicht: huur geen oude Apollo camper, en het uitzicht. We konden na alle perikelen afgewikkeld te hebben nog een wandeling dichtbij maken. Met een uitzicht: de Australischr Grand Canyon . Onvoorstelbaar mooi. Ik heb de echte nooi gezien, maar dit is al helemaal tooo gek. Morgen, gaan we door canyon wandelen. Zo ?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil & Jet:
    27 november 2017
    ...het is weer meegenieten !!
  2. Ben:
    Ik heb wel wat overdreven, afstand was 350 km
  3. Anja Pelgrim:
    27 november 2017
    dat scheelt wel wat in kilometers Ben. Je maakt zo wel het eea mee zeg! Gezellig om te lezen, terwijl het in Nederland een erg trieste regenachtige dag is.