Stranddagen

25 november 2017 - Seal Rocks, Australië

zo, nu nog een verhaaltje over het strand. We zitten op een kinder rijke amping. Leuk, meer leven, meer beweging. Uit Australie komen de wereldkampioenen wielrennen. Allemaal jongetjes en meisjes op loopfietsjes, steppen, driewielers en fietsjes. De hele dag racen ze, met een helmpje op over de camping. Un vader en moeders staan met een gekoeld flesje bier toe te kijken, dat wer wel. Het is hier gebruik om met een biertje in de hand een strandwandeling te maken. We hebben de afgelopen dagen geluierd. Gisteren kon er nog een wandeling naar de vuurtoren af, vnandaag alleen gelegen, beetje gelopen, beetje swimmen en weer liggen. Nu aan de wijn, we blijvenin stijl. Morgen een lange rit naar de Blue Mountains. Volgens Willy Weather worden het Grey Mountains. We zulle nzien. Daarna sluiten we in Sydney af. Ik met een fotoshoot. Het strand hier was goddelijk, in de middle of nowhere. Het enige vermaak was een postkantoor, annex strandpejes, t shirt en koekjes winkel met koffie en terras. En verder zonnen, suprfen en slenteren.

1. Kees:
    Hoi Ben en Annette,

Volop in de vakantiemodus, heerlijk!
    Geniet van al het moois daar, wij genieten van jullie verhalen en foto's!

Groetjes, Kees en Monique
  2. Rob en Anneke:
    25 november 2017
    Prachtige strandfoto, complimenten! Maar die van Annette moet over!!Veel plezier in de Blue Mountains.
  3. Ben:
    25 november 2017
    Gelukkig komen de echte foto,s pas na de vakantie. Met mijn echte camera niet met mijn Ipad
  4. Rob en Anneke:
    hele geruststelling!
  5. Anja Pelgrim:
    27 november 2017
    Fijn om jullie zo te kunnen volgen en te genieten van de prachtige verhalen steeds. Mooie strand foto Ben! Groetjes