Sydney

29 november 2017 - Rockdale, Australië

zo , we zijn bijna op het eind van het Australie deel. We zitten nu op een bankje in de schaduw in Rockdale. Dit is een buitenwijk van Sydney. We staan op een camping op 10 min van het strand, uitzicht op het vliegveld en haven. Het lijkt of ze het vliegveld midden in de stad gebouwd hebben. Hier kan Schiphol wat van leren. Vanochtend uit de Blue Mountains vertrokken, na natuurlijk weer geharrewar met Apollo. Gisteren zou de nieuwe sleutel er zijn. Niet dus. Ik heb dus gisteravond en vanochtend nogmaals uitgelegd dat ik geen cent vertrouwen in hen heb. Dat we vanochtend in ieder geval met of zonder sleutel, naar Sydney wzouden gaan. Waren ze het niet mee eens, ik moest hen vertrouwen. Antwoord: haha! Maar ook leuke dingen beleefd en gedaan. Gisterochtend de Grand Canyon track gelopen, adembenemd. Helaas geen foto,s nu, anders zouden jullie flauw vallen van jalouzie. Die komen later, na bewerking, nog op een video oid. De wandeling was officieel 3-4 uur, maar deze atleten wandelden dit ibinnen de 3 uur, inclusief pauzes van genot en deze fotojongen die hyper werd. S middags geralexed, wachten op het noodweer wat zich aankondigde. Dit bleek savonds laat en snachts een buitje te zijn. Zoals gewoonlijk moesten we dus snachts plassen ( leeftijd) , samen eruit. Ik heb de deur van de auto dicht geschoven. Bij terugkomst kon de deur niet meer open. Gelukkig hadden we het zijraampje open gelaten. En waar 10 kilo afvallen goed voor is, ik kon er doorheen. Dus nu een paar dagen Sydney, morgen een fotoshoot, bij een waterval en op het strand met rotsen. Dan nog een dagje rondkijken. Op de laatste dag naar Apollo, kijken of we genoegdoening krijgen voor alle ongein van hun kant. Zondagochtend op naar Auckland. Ik zal nog wel wat te kletsen voorafgaand. Misschien ga ik voor mezelf nog een terugblik maken over Australie.

1. Rob en Anneke:
    29 november 2017
    Laten we nu net van plan zijn om een auto te huren van Apollo! Wat een prachtige reis maken jullie down under! Heel benieuwd naar de foto's van de canyon. Liefs van ons voor jullie.
  2. Ben:
    30 november 2017
    Hi , in Australie is Apollo berucht. Ik hoor iig ook slechte verhalen van andere verhuurders. Het lijken vaak kleinere bedrijven, maar hebben verschillende dochters. Iig eerst goed alles checken voor je tekent.