Markt en shopping mall

29 januari 2018 - Manado, Indonesië

Vanochtend naar de markt geweest, altijd weer een hele belevenis. Met de microlet, een busje waar 8 man en 1 chauffeur in worden gepropt. Kosten voor 2 is 0,50€. Markt was gigantisch, van alles en nog wat, slagerijen die van alles verkochten. In een schok zagen we 2 vreemde dieren liggen: honden. Je schrikt je toch te pletter, gauw doorgelopen. Ik wilde hier geen foto van. Gelukkig verderop groenten en fruit, vis, vis en nog eens vis. Tweedehands sijkerbroeken, jurken. Te veel en te groot om te overzien. Daarna metde microlet naar de grootste shoppingmall aan de boulevard. We waren zelfs te vroeg, dus eerst echte koffie. Daarna naar de kapper voor een beardcut. De reden: morgen gaan we snorkelen, want mijn dikke baard lekte. Ik lijk weer eenbeetje op mijn grote broer. Laatste dagje wordt weer een goede afsluiter. Wewillen naar Siladen. Hier zijn we 22 jaar geleden ook geweest, prachtig rif. Hopelijk bestaat het nog, de verhalen over de koraalrifs zijn vreselijk. We zullen zien

1. Janneke:
    29 januari 2018
    Heel veel plezier bij het snorkelen. Dat is fantastisch hè?
    Kun jij ook onderwater fotograferen? Ik ben benieuwd . Groet en liefs!
  2. Jacq:
    29 januari 2018
    Zo geknipt en geschoren!? xxx
  3. Jan en Constance:
    29 januari 2018
    Wat is het toch leuk allemaal, zeker het "marsmannetje uit het water"! Zijn jullie al bezig met de terug vluchten en aftellen?
    In ieder geval: goede reis terug en geniet nog maar even van het heerlijke eten, mooie en warme temperatuur ✈️
    Groeten jan en Constance