Laatste nieuw zeeland blog

3 januari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

zo , we zitten op Auckland airport. De vlucht naar Sidney vertrekt over een uurtje. Dan door naar Denpasar. We moeten nu een finaal oordeel vellen over NZ: Dit land is in 1 woord geweldig. Vonden we in Australie de NPs heel bijzonder ende  geweldig indrukwekkend, NZ is 1 groot NP. Prachtige natuur, over het algemeen heel rustig reizen. Alleen rondom Auckland is het druk. Er is zelfs een highway met een stukje gravel. We hebben alleen het noorder eiland gezien, maar dit is al een combinatie van indrukwekkend, spectaculair, maar ook lieflijk en leuk. Vanaf de eerste dagen in Auckland en bezoek aan de eilanden voor de kust tot de laatste week in het noorden, is het 1 groot ooooohhhh en aaaaaahh. Je reist continue in een glooiend groen landschap, soms wordt het bergachtig en op een ander moment sta je oog in oog met de meest fraaie stranden. Alles heel peaceful. Dus heb je toevallig wat geld over en tijd, dan is dit de bestemming. Straks verder, want we moeten inchecken.

1. Trudy:
    3 januari 2018
    Good luck with your travel to Bali. Bedank voor coming to visit us and our lovely country :) xx