Het blijft raar....

10 december 2017 - Opunake, Nieuw-Zeeland

Het is hier zondagochteend. Zit ik met een kopje thee volop in de opkomende zpn, terwijl het bij jullie zondagavond wordt. Net de rozevingerige dageraad van Simon Vinkenoog meegemaakt. Met een Ipad foto vanuit bed, maar ja kwaliteit. Gisteravond op de camping Pokutale een prachtigezonsondergang gehad. De gouden zon piept onder een dikke wolk vandaan, het licht wordt weerkaats in een plas zee,het is eb, het is net een spiegel. Op het strand liggen nog een grote hoeveelheid ronde rotskogels. Buitenaards,vond de Canon 5D ook. De tocht gisteren was een rit door wereldwonderland. Lieflijk glooiende heuvels, soms ruiger in een canyon, dan weer boerenland. Meer zuid Limburg, vinden wij nu al gauw saai. Dan weer ruiger of juist lieflijk. Het laatste stuk rechts de zee, links Mnt Taranaki. Voor de liefhebbers een prachtige Maori mythe. Ondertussen nog gewandeld langs een riviertje, soort oerbos met halverwege een cascade en op het eind een waterval, oke! Ook nog kerstinkopen gedaan bij een soort Gamma. Vandaag gaan we relaxen, alweer. Er is regen voorspeld, maar het ziet er vooralsnog pico uit.

1. Marijke en joep:
    9 december 2017
    Groet vanuit Lesbos ook veel zee en heuvels en een heeeeeele volle camping.
  2. Ben:
    9 december 2017
    Veel succes en wees een beetje zuinig op jezelf!
  3. Niemeijer:
    9 december 2017
    Bij ons moet het nog zondag worden!
    HN
  4. Niemeijer:
    10 december 2017
    Hier nu een pak sneeuw.☃☃
  5. Rob en Anneke:
    10 december 2017
    Hi lieve mensen. De tegenstelling met hier is groot. Sneeuw, donker, maar kaarsjes en kerstverlichting. Rozevingerige dageraad doet mij aan Homerus denken, Vinkenoog , Homerus en jij bedoelen wel hetzelfde denk ik. Joep en Marijke weer op Lesbos wat moedig! Groeten voor/aan allen.