Niet achteruit kijken en geur en kleur

16 december 2017 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

afgelopen woensdag is de achteruitkijkspiegel van het raam gekletterd. Toen we terugkwamen van een wandeling, lag hij op de vloer. Eerst zelf geprobeerd te plakken met superglue. Bleef niet zitten. De spiegel was al eens eerder eraf gevallen. Apollo maar gebeld, op onze route naar Rotorua was een garage. Onderweg nog een kletsend franse backpacker meegenomen. In Taupo  heeft de garage een aantal pogingen gedaan, naar een ander bedrijf, lukte ook niet. Ten slotte zijn we naar een glasbedrijf gestuurd, die had de goede lijm. Kost je al met al toch weer een halve dag. Vandaag de attr@cties van Rotorua bewonderd, eerst het Thermal Wonderland. eerdt de geiser , er wordt een stukje zeep in gegooid en een paar minuten later, roepen een paar honderd man ooh en aaah. Daarna het park in, hier borrelt, sist en stinkt het van jewelste. Je wandeld in ruim een uur langs allerlei warmwaterbronnen, borrelende meertjes in vreemde kleuren en dat allemaal in een groen landschap. Wij vinden dit heel fraai. Nog even de mudpools bekeken. Ook hier blurbt de modder. Op de weg terug nog naar Kerosine creek geweest, dit op aanraden van achterneef Cam. Afslag van de snelweg, 2 km gravelroad en daar staan een stuk of 10 auto,s campers etc. Even lunchen, klein wandelingetje en dan kom je bij een slingerend beekje met een watervalletje van 2 m. Het water is lekker, zo,n 30-35 graden. Hier kun je lekker in sudderen. Dat vonden meer mensen, steeds gaande en komende mensen. Na een half uur weer weg. Dus nu op de camping, in de schaduw, genieten van de zaterdagmiddag. Morgen meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil & Jet:
    16 december 2017
    Wauwwwwww wat n prachtige foto's. Ik zou hele tijd ah en oh roepen.