AAA

23 november 2017 - Urunga, Australië

je hebt mooi, mooier mooist en dan ook nog Absolutely, Awesome, Amazing. Daar zijn we dus nu. We staan nu op een camping , op 150 m van zee. In de Sugarloaf Bay, links rotsen, met een weggetje naar de camping, dan een baaitje met prachtig strand, dan weer rots, waarachter de zee buldert en een weggetje naar the lighthouse. En dat bij een stralendblauwe lucht. Zo kwamen we vanmiddag aan, na zo,n 300 km. Ik had gister geboekt, maar dat was niet goed gegaan. Gelukkig n afzegging , nu staan we 3 nachten in dit aards paradijs. : Seal Rocks. De weg hiernaar toe was spms leuk, soms saai, mw s was geregeld de weg kwijt. Er wordt gewerkt aan een nieuwe Pacific Highway en de gps was duidelijk niet ge updated. Het laatste stukje was Australie op zijn smalst, links de strakblauwe zee en rechts, een kilometer verder een meer. Dus vandaag, gezeten, strandwandeling, koffie, eten en Annette ligt, na de afwas, al op 1 oor. Ze heeft veel gereden, toch wel vermoeiend, verder weinig spektakel, dus tot schrijfs maar weer.