Straddie Island

11 november 2017 - Point Lookout, Australië

Vanochtend bij Crista en Luit. We zijn daar een week lang vertroeteld. Nu op eigen benen. Het was een korte rit naar een soort Texel,  oor de kust van Brisbane. We zitten nu op een familie camping, grote Australische families zitten gezellig te kletsen. Het is druk, zelfs een aantal mensen op het strand en aan de wandel. We genieten van een kopje koffie en zo dadelijk een drankje. Daar hoef je niet helemaal voor naar Australie te gaan. Zul je zeggen. Tot je op het strand staat. Zie de foto,s. Morgen verkassen we naar een camping verderop. We konden hier maar voor 1 nacht terecht, voor een topprijs.

1. Hans en Maria:
    11 november 2017
    Zaterdagochtend in een regenachtig Santpoort even de mail ophalen, en wat zien wij: Foto's vanaf Staddi Island. Dit maakt deze zaterdag meteen een stuk aangenamer. Omdat wij ons zo goed kunnen voorstellen wat jullie ervaren en zien. Natuurlijk kijken wij direct waar deze locatie is. Volgens ons stonden jullie op Camping Cylinder Beach, en zijn jullie met de boot aangekomen op Dunwick. Blijf genieten en foto's maken.
  2. Rigo en Berna:
    Hoi ik ben iris
    wat een leuk reis verhaal
    Ik zou ook wel een duik willen nemen
    veel plezier verder met reis xx iris en opa en oma♡♥
  3. Ben:
    11 november 2017
    Dag Iris, we gaan nog heel veel verhaaltjes vertellen. Hier zijn heel hoge golven, wedur en eigenlijk niet goed te zwemmen😳
  4. Luit:
    11 november 2017
    Al schildpadden en dolfijnen gezien? Het leventje hier na ben en annette is even wennen maar zeker minder wijn en bijkomen van een prachtige tijd. Veel plezier op north stratbroke island.
  5. Ben:
    12 november 2017
    Dag Luit, en ik maar denken dat de hoeveelheden wijn door jou geinspireerd waren. Nog geen dolfijn gezien, wel lekker gewandeld. We staan pal naast Point lookout. Vandaag naar de andere camping, we konden maar 1 nacht terecht.