Cape Reinga

30 december 2017 - Paihia, Northland, Nieuw-Zeeland

De dagen lopen door elkaar. Ik ben nu op dag twee. We zijn mvet Rodney en Amber naar het noordelijkste puntje van NZ geweest. Weer daar hetzelfde prachtige landschap, heuvel op, bocht om, baai met plezierjachtjes. Na 2,5 uur Cape Reinga. Hier komen de Atlantische Oceaan en de Tasman zee samen. Prachtige plek, geweldige vergezichten. Samen geluncht op een strandje dan weer verder op de hweg terug. Nu naar de zandduinen. Die zijn iets hoger dan in Nederland, ik schat zo,n 150 meter. De overgang tussen groene weilanden, en de zandduinen is een kleine stroom. Van de duinen kun je met een surfboard af, dus gedaan. Vanaf zo,n 60-70 m, naar beneden. Het is een hele klim, daarna als een razende naar benden, best wel spannend. Weer naar huis, happy hour. De hele enclave komt bij elkaar op bezoek, borrelen, kletsen, en weer verder, heel gezellig. Wordt vervolgd

1. Anja Pelgrim:
    30 december 2017
    Geweldig wat een belevenissen weer,en dat met ook nog veel familie om jullie heen. Je ziet natuurlijk de mooiste plekjes van NZ. met zulke gidsen erbij. Prachtige foto's hoor. Groetjes.
  2. Rigo en Berna:
    Ik word nu nu toch wel een klein beetje jaloers.............
    liefs uit het koude achterhoek.
  3. Rob en Anneke:
    31 december 2017
    Prettige jaarwisseling! Nu even druk , over een paar dagen uitgebreidere reactie. Liefs.
  4. Henk:
    Jullie zitten al in 2018. Gelukkig nieuwjaar vanuit Santpoort.
    Henk
  5. Anneke Kortekaas:
    31 december 2017
    Het blijft gezellig lezen en jullie zijn ook echt levensgenieters.
    De beste wensen voor 2018.