Geruststelling

6 januari 2018 - Ubud, Indonesië

om maar meteen met de deur in huis te vallen, in Bali regent het ook. Ons lummeldagje gisteren viel bijna in het water. Na een beetje aanklooien, gingen we op stap voor een korte wandeling. Het werd een ultrakorte wandeling. Na 10 min begon het te regenen,. Gauw terug naar een restaurant met uitzicht. Het begon nu echt te regenen, te gieten en te storten. Het duurde 2 uur. Wij in de tussentijd van die heerlijke gerechtjes besteld. Daar wordt je helemaal blij van. Na 2 uur ging de regen over in miezer en daarna werd allesweer helder. Toen naar huis, halverwege hadden we een probleem, de straat was veranderd in 1 kolkende massa. Een brommermannetje diende als taxiveer en bracht ons thuis. Later nog een stukje langs de tempeltjes gelopen, her en der kletsen, tempeltjes binnen bekijken en weer verder en terug.we hadden met Human de hotelbaas bedacht hoe we verder naar Java zouden. Morgen zien we het effect van onze oplossing. 4,30 uur op 5 uur weg, met een busje naar de veerboot, dan verder naar een plekin de buurt van Bromo. Overnachten is het juiste woord niet. We slapen in een hotel, worden weer in alle vroegte gewekt. We beklimmen het wereldwonder. Daarna weer terug naar de bus, door na Yoghja. Of we dar gezond overleven, jullie merken het vanzelf.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl