Point lookout

12 november 2017 - Point Lookout, Australië

1. Luit:
    12 november 2017
    Mooie plek he, mooi om te lezen dat jullie ervan genieten
  2. Jeannet van Aalst:
    Goede morgen, het is hier Zondagmorgen en ik heb de reisverslagen bewaard voor zondag. Het weer is hier zo slecht, drijfnat van de hond uitlaten, natte sneeuw, hagel en regen, zit ik nu op de bank met plaid door te warmen met behulp van jullie warme verhalen. Wat een reis en wat heerlijk dat we mee mogen genieten van jullie reis.
    Tot gauw en veel plezier groetjes Jeannet
  3. Atty van slooten:
    12 november 2017
    Om jaloers op te worden. Jullie heerlijk in de zon en wij in Nederland Hagelbuien,natte sneeuw en regen. Brrr. Geniet er maar van
  4. Carina Heuthorst:
    27 november 2017
    Eindelijk kom ik ertoe te reageren op jullie schitterende reisverslagen en foto’s. Wat een unieke belevenis. Heerlijk om op een druilige zondag hier te bekijken en nog eens te bekijken.
    Nu op naar Nieuw-zeeland, waar de spanning over jullie komst stijgt.