Annette met bril

17 december 2017 - Opunake, Nieuw-Zeeland

Op de camping in Rotorua stonden twee Nederlandse mannen van onze leeftijd met hun hippie campertje. We hadden al gauw een gesprekje, toen ze terugkwamen uit de campingkeuken nodigde Annette ze uit voor koffie. Toeval. Net daarvoor was hun oploskoffie gejat uit de keuken. Dus gekletst, na koffie wijn, reisverhalen ne wat doe je zoal. Annette vertelt over Bangladesh, zegt Hans opeens: ben jij Annette met de bril? Bleken ze goede vrienden van Bert die elk jaar meegaat nar Bangladesh. Hij had ze verteld, misschien kom je Annette wel tegen, ze heeft een opvallende bril. Staan ze dus naast ons op de camping. Dat werden twee avondjes verhalen over verleden, heden en toekomst. Vanochtend naar de markt geweest, veel rommel, maar zo nu en dan iets leuks. Kerstcadeautjes gekocht. Straks weer wat wandelen en morgen verder naar Hahei in de Coromandel.

1. Hans en Maria:
    Wat leuk Annette met bril. Daar kunnen wij ons ALLES bij voorstellen
    Vanuit een warm Zuid Afrika blijven wij jullie ook volgen.
  2. Ben:
    17 december 2017
    Geniet daar ook van zon en warmte
  3. Jeannet:
    17 december 2017
    Het is hier zondagochtend en lees dan altijd jullie reisverhalen van de afgelopen week.. Wat een schitterende dingen beleven jullie, je schrijft ook heel leuk Ben. Het laatste is wel heel bijzonder, wat een verhaal Annette met bril, ha ha.
    Geniet van alles en.......
    Lieve groet Jearnnet
  4. Gerriekappen:
    17 december 2017
    Wat is de wereld dan klein he, Annette met bril!! Nog heerlijk genieten daar , leuke verhalen ben! Gr Gerrie
  5. Rob en Anneke:
    17 december 2017
    Toeval bestaat niet! Poosje geleden het nieuwe boek van Annie Proulx gelezen: Schorshuiden, met een hoofdrol (eigenlijk een personage) voor schorshuiden, bomen dus. Een groot hoofdstuk is gewijd aan de mythische bomen in Nw . Zeeland en hoe ermee is omgesprongen vanaf de" ontdekking"van dat land. Zeer lezenswaardig. Liefs
  6. Ben:
    17 december 2017
    We gaan nog op zoek naar de Kauries, mythische bomen, gisteren Sequoia,s , meer dan 2 m doorsnee, 60 m hoog
  7. Anja Pelgrim:
    18 december 2017
    Wat een belevenis. Toeval bestaat niet hoor! Hoe is het mogelijk dat je die persoon dan net tegenkomt. Geweldig jullie verhalen hoor. Ik zie er steeds weer naar uit. Groetjes.
  8. Henk en Renee Heuthorst:
    18 december 2017
    Dag Ben en Annet,

We volgen jullie reislogger met grote interesse en be wondering voor het schrijftalent van Ben.
    Aangevuld met foto's een prachtig verhaal.
    Geweldig ondernemend!