Nawoord

31 januari 2018 - Manado, Indonesië

ja, we moeten dit netjes afronden. De conclusie van 3 maanden reizen. Het was dus geweldig, wat jullie allemaal hebben kunnen lezen. Vanaf de geweldige week bij Crista en Luit, de awesome ontvangst, het samen ontdekken van de omgeving, daarna het reizen met de wat wrakkige caravan, langs de kust de geweldige nationale parken, tot Sidney. Daarna het enorme onthaal van Annettes familie, het ontdekken van de natuur in Auckland en het noorder eiland. De prachtige wegen onderweg, leuke campings, speciaal Matauri Bay, waar we een hele hollandse enclave als buren hadden. De leuke uitstapjes met Annettes neven en nichten, onvergetelijke uren vol ongein, gein, plezier met veel lachen. Dan nog de cultuur en natuur van Indonesie, dat heb ik zojuist allemaal nog eens verteld. Nu niet vragen wat was het mooiste, leukste, meest bijzondere, het was allemaal in 1 woord geweldig. Het was geweldig met Annettes, ze bleef nuchter als ik weer eens uit mijn dak ging, soms van enthousiasme , helaas ook geregeld van ergernis. Speciale dank aan Luit en Crista, voor de lange discussies op het balkon met de nodige wijn. De hele Heuthorst en Vinkenvleugel familie voor de gezelligheid, volgens mij is dat een NZ woord. Ik wil jullie bedanken dat je alle verhalen hebt volgehouden, de leuke reacties, nu zijn jullie bevrijd, op 1 ding na. Over een paar maanden hoop ik de foto,s bewerkt te hebben. Ik zal een video met alle echt geslaagde foto,s. Er komt nog een foto album , ik hoop dat ook op internet te zetten. Nogmaals bedankt, ik vond het zoleuk om te schrijven. En we zien elkaar weer, liefs engroeten ook van Annette

1. Anja Pelgrim:
    31 januari 2018
    Het was geweldig om met jullie mee te leven. Met plezier alle verhalen gelezen. We wensen jullie een hele goede reis terug en tot spoedig ziens. Groetjes
  2. Hans en Maria:
    31 januari 2018
    Dank voor alle verhalen en inkijkjes in voor en tegenspoed.;-)
    Wij, Hans en Maria hebben er van genoten en veel herkend.
    Goede reis en tot ziens.
  3. J en M:
    31 januari 2018
    Hen jullie regelmatig gelezen geappt gemaild en altijd genoten van de behalen van ben. Nu gezond weer terugkomen. Tot gauw
    Marijke en Joep
  4. Gerriekappen:
    31 januari 2018
    Dank voor jullie prachtige verhalen, het meereizen, wat een heerlijke tijd hebben jullie gehad, tot in de hospice dan zullen er ook nog wel verhalen verteld worden. Goede terugreis, Gerrie
  5. Kees:
    31 januari 2018
    Leuk om jullie te volgen.
    Wij spreken jullie heel graag live vrijdag bij het Burendiner
    Goede reis terug.
    K3M+
  6. Jeannet van Aalst:
    31 januari 2018
    Zo geweldig om op deze manier met jullie mee tw hebben mogen reizen. De verhalen, zo mooi geschreven, het was heel bijzonder. Dank jullie wel. Tot gauw.
  7. Marie-Louise, Frans en Laurens:
    4 februari 2018
    Dank voor al jullie reisverhalen, en dat wij daar als logés in de Zinneveltlaan, deelgenoot van mochten zijn. Het was indrukwekkend die verhalen en foto's. Jullie zijn weer veel ervaringen en reisverhalen rijker en ik de goedheid van twee lieve mensen die ons hebben geholpen in december en januari.
    Ik hoop jullie nog een keer te mogen ontmoeten binnenkort.